Kalite Politikası Karagül Holding olarak,
• Müşteri Memnuniyeti: Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerde yüksek kalite ve güvenilirlik sağlamak için özverili bir şekilde çalışırız. Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz eder, müşteriye özel çözümler sunarak memnuniyetlerini her zaman en üst seviyede tutarız.
• Sürekli İyileştirme: Sektörümüzle ilgili güncel gelişmeleri titizlikle takip eder, faaliyetlerimizi ve süreçlerimizi sürekli olarak gözden geçiririz. Bu doğrultuda sorunları kaynağında çözerek süreçlerimizi optimize eder, hizmet çeşitliliğimizi artırmak için yenilikçi ve teknolojik yaklaşımları benimser ve sürekli olarak gelişime öncelik veririz.
• Çalışan Katılımı ve Motivasyonu: Çalışanlarımızın farkındalıklarını, bilgi ve becerilerini sürekli olarak geliştirir ve eğitim fırsatları sağlarız. Çalışanlarımızın memnuniyetini ve motivasyonunu arttırmak, inovatif iş kültürü oluşturmak ve kalite bilincini yükseltmek amacıyla hareket ederiz.
• Sürdürülebilirlik: Tüm paydaşlarımıza değer katmayı hedefler, iş birliği içinde sürdürülebilir ve sağlıklı büyümeyi önceliklendirir ve gerekli yatırımlara destek sağlarız. Risk ve fırsatlarımızı paydaşlarımızın bildirimleri ve stratejik hedeflerimiz doğrultusunda değerlendirerek performansımızı arttırmayı ve ülke ekonomisine katkıda bulunmayı ön planda tutarız.
• Uyum: Etik Değerlerimizin yanında sektörümüzdeki tüm yasal ve düzenleyici gerekliliklerin ve müşteri şartlarına tam uyum sağlarız. Tüm operasyonlarımızda ulusal ve uluslararası normlara, regülasyonlara ve standartlara uymak en temel taahhütlerimizdendir.